Publication description
PAH/34.35 Informacje dotyczące kampanii reklamowych Polskiej Akcji Humanitarnej
- Publication structure:
-
-
PAH/34 Materiały prasowe dotyczące działalności Polskiej Akcji Humanitarnej
-
PAH/34.05 Informacje dotyczące osób związanych z Polską Akcją Humanitarną: Kariny Działowskiej, Hanny Polak, Katarzyny Pszczoły i Ewy Wilewskiej
-
PAH/34.09 Pomoc Polskiej Akcji Humanitarnej dla ofiar powodzi w Polsce w 2001 r. (pomoc doraźna i długofalowa)
-
PAH/34.11 Akcja Polskiej Akcji Humanitarnej „Złotówka dla dzieci w Afganistanie”. Pomoc dla Szkoły Muzyczno-Plastycznej w Kabulu
-
PAH/34.12 Informacje dotyczące ustosunkowania się Polskiej Akcji Humanitarnej do polityki finansowej Rzeczypospolitej Polskiej
-
PAH/34.14 Gotowość pomocy Polskiej Akcji Humanitarnej dla ofiar zamachów terrorystycznych w Stanach Zjednoczonych
-
PAH/34.18 Nagrody i wyróżnienia dla Polskiej Akcji Humanitarnej: wyróżnienie w ramach listy Międzynarodowego Centrum Promocji Biznesu „Interprom”
-
PAH/34.26 Zorganizowana przez Polską Akcję Humanitarną zbiórka pieniędzy, darów i loteria na rzecz dzieci w 1995 r.
-
PAH/34.27 Informacje o wystawach fotograficznych dokumentujących działalność Polskiej Akcji Humanitarnej
-
PAH/34.28 Udział Polskiej Akcji Humanitarnej przy organizacji polsko-romskich warsztatów malarsko-muzycznych
-
PAH/34.30 Udział Polskiej Akcji Humanitarnej w kampanii Sprzątanie Świata w Afganistanie i Czeczenii
-
PAH/34.35 Informacje dotyczące kampanii reklamowych Polskiej Akcji Humanitarnej
-
brak autora, 2001-02-07 - 2001-02-20, Artykuł prasowy pt. „Sukces Leo Burnett. Wyniki konkursu bez niespodzianek – Burnett zbiera obfite żniwo”, zawierający informację o reklamie Polskiej Akcji Humanitarnej wykonanej przez firmę Leo Burnett, „Media i marketing”, nr 3 [nazwa red.]
-
brak autora, 2001-07 - 2001-08, Wycinek prasowy pt. „Nareszcie razem”, zawierający informację na temat pracy agencji reklamowej Bates dla Polskiej Akcji Humanitarnej, „Marketing Serwis”, nr 7/8 [nazwa red.]
-
Szporka, Marcin, 2001-08, Artykuł prasowy Marcina Szporki pt. „Internetowe Eldorado, czyli jak pomóc rynkowi reklamy internetowej”, zawierający m.in. informację o reklamie Polskiej Akcji Humanitarnej w Internecie, „Impact”, nr 8 [nazwa red.]
-
Kozłowski, Kamil, 2001-11, Artykuł prasowy Kamila Kozłowskiego pt. „Nagrody wzięte hurtem – wrażenia z Portoroż”, zawierający informację o zdobyciu przez zespół kreatywny kierowany przez Dariusza Zatorskiego nagród na 8 Międzynarodowym Festiwalu Nowej Europy „Golden Drum” w Portoroż za reklamę Polsk
-
-
PAH/34.36 Wsparcie Polskiej Akcji Humanitarnej przez operatorów telefonii komórkowej – Polską Telefonię Komórkową Centertel oraz Erę GSM
-
PAH/34.37 Udział wolontariuszy Polskiej Akcji Humanitarnej w utworzeniu serwisu internetowego do nauki języka angielskiego
-
-
WYSTAWY
Statistics
Number of publications: 59993
Readers on-line: 422
Total number of users since Oct 1, 2013: 8540723
- » Mostly viewed
- » More...
RSS Channels
-
25 last publications
-
Planned publications
-
News
- What is RSS feed?